A negyedik mikrotanítás leginkább a téma miatt tetszett. Mindig szívesen tanultam a vitaminokról, ásványi anyagokról az általános és középiskolában. Ennek az órának kiemelt helye van az oktatásban, hiszen a vitaminok ismerete fontos az emberi szervezetnek, lényeges, hogy tisztában legyünk azzal, mire jók és mivel tudjuk bevinni a szervezetünkbe.
Szimpatikus volt az óra eleji motiváló bemelegítés, aminek keretében kérdésekkel és valódi gyümölcsökkel igyekeztek az órára hangolni minket a tanárok.
Én szeretem a frontális oktatást az iskolában, sose volt vele bajom, és örültem, hogy itt is volt egy ilyen rész az alapokról, mert enélkül igen nehezek lettek volna a feladatok az óra hátralévő részeiben. A csoportmunkát emelem ki külön. A beosztás gyorsan ment, viszont a feladat kiosztása néha kérdéseket vetett fel, nem mindig volt tiszta, hogy melyik csoportnak mivel kell foglalkoznia, és hogy azon belül pontosan mi a feladat. Tetszett, hogy egy előre kidolgozott, jól megszerkesztett felületen kellett dolgozni, megkönnyítette az előadások összerakását, illetve a későbbi bemutatását.
A csoportmunkához a Mindmeister nevű alkalmazást kellett alkalmaznunk. A tanárok - mint már említettem - jól összerakták ezt a részt. Volt külön hely a vitaminoknak, és külön hely az ásványi anyagoknak.
A tanárok viselkedésével sem volt gond: csoportmunka latt körbejártak, kérdezhettünk; az előadások alatt és után megfelelő visszajelzéseket kaptunk.